• وبلاگ : سرافرازان
  • يادداشت : سـردارحاج حسين بصير
  • نظرات : 9 خصوصي ، 15 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    چهار نامزد انتخابات رياست جمهوري مردم را به وحدت وهمدلي دعوت کردند .

    به گزارش واحد مرکزي خبر، آقاي احمدي نژاد در مصاحبه با واحد مرکزي خبر که چند روز قبل از برگزاري انتخابات انجام شده است انتخابات را مظهر حضور ملت در صحنه خواند وتاکيد کرد : هر کسي بر اساس آراي مردم ، رئيس جمهور شد بايد همه از او حمايت وپشتيباني کنند تا منتخب ملت بتواند کشور را به جلو ببرد وپيشرفتها را شتاب بخشد.

    آقاي مير حسين موسوي هم چند روز قبل از انتخابات درگفتگو با واحد مرکزي خبراعلام کرد، نامزدها پس از اعلام نتايج انتخابات بايد به گونه اي رفتار کنند که شکافي که بطور طبيعي در جريان رقابت هاي انتخاباتي پيش مي آيد به صفوف مردم منتقل نشود وانشا ء الله همينطور خواهد شد .

    مير حسين موسوي افزود : مردم همان دوستي هاي قديمي را حفظ وگسترش مي دهند وهر کس که در انتخابات پيروز شده ويا نتوانسته اراي مردم را جلب کند بايد در همين مسير حرکت کند .

    آقاي محسن رضايي ديگر نامزد انتخابات رياست جمهوري نيز در گفتگو با واحد مرکزي خبراعلام کرد پس از اعلام نتايج انتخابات همه نامزدها وهوادارانشان بايد با کنار گذاشتن اختلافات ناشي از رقابتهاي انتخاباتي به کسي که مردم انتخاب کرده اند صميمانه کمک کنند .

    آقاي کروبي ديگر نامزد انتخابات رياست جمهوري هم روز جمعه هنگام راي دادن اعلام کرد هر کس که موفق به جلب آرا واعتماد مردم شود بايد مورد حمايت ديگر نامزدها قرار گيرد .