• وبلاگ : سرافرازان
  • يادداشت : تبديل مناظره موسوي و كروبي به محاكمه غيابي احمدي نژاد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    اسراييل هم دستور تبليغات عليه احمدي‌نژاد را صادر كرد

    روزنامه عبري زبان "هاآرتص " گزارش داد كه وزارت خارجه اين رژيم تبليغات جهاني عليه دكتر محمود احمدي نژاد و دولت وي را آغاز كرده است.

    به گزارش فارس، روزنامه هاآرتص نوشت: وزارت خارجه اسرائيل با ارسال تلگراف محرمانه به تمامي سفارتخانه‌هاي تل‌آويو در خارج خواستار براه انداختن تظاهرات گسترده در مقابل سفارتخانه‌هاي ايران در سراسر جهان و پخش تصاوير جعلي از اعدام در ايران و شكنجه در زندانهاي ايران شده است.

    به گفته منابع مسئول صهيونيستي، اين تبليغات با هدف ضربه زدن به وجهه دولت احمدي نژاد و غير دموكراسي نشان دادن وضعيت ايران انجام مي‌گيرد.

    بنا بر اين گزارش، اين تلگراف‌ها كه تحت عنوان "آمادگي براي انتخابات رياست جمهوري ايران " نوشته شده است، توسط يك تيم ويژه در وزارت خارجه رژيم صهيونيستي موسوم به "گروه منزوي كردن ايران " تهيه شده و شامل تعدادي دستورات اجرائي براي انجام تبليغات رسانه‌اي و ديپلماتيك تا روز برگزاري انتخابات است.

    وزارت خارجه رژيم صهيونيستي همچنين از تمامي روزنامه‌نگاران خارجي خواسته است تا در پوشش فعاليت‌هاي انتخاباتي ايران مشاركت كنند و چهره دولت احمدي نژاد را با مطرح كردن موضوعاتي چون نقض حقوق بشر و آزادي‌هاي فردي مخدوش كنند.