• وبلاگ : سرافرازان
  • يادداشت : دهه فجر از ديدگاه مقام معظم رهبري
  • نظرات : 13 خصوصي ، 40 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما ممنونم از لطف شما من هم به نوبه خودم دهه فجر را به شما تبريك مي گوييم بسيار زيبا نوشته بوديد التماس دعا خدا حافظ.

    سلام

    متشكر از حضورتان

    سلام امروز واسه اولين بار محيط وب شما رو ديدم از نظر محتوا خوب كار مي كنيد.
    + عابر پياده 
    امروز واسه اولين بار محيط وب شما رو ديدم خيلي زيبا بود محتوا ي زيبايي دارد.

    سلام

    دهه فجر مبارك

    با افتخار لينك شديد

    دهه فجر بر همه فجر آفرينان مبارك باد.....

    بزرگوار بنده شما را مدتيست كه لينك نمودم.

    يا علي

    امام رضا (ع) فرمود : پيروان ما به فرمان ما گردن نهاده اند ، دستورات ما را گرفته و بکار مي بندند و با دشمنان ما مخالفند و کسي که بر اين روش نباشد از ما نيست.

    صفات الشيعه صفحه 3

    سلام رزمنده خدا قوت انشاالله

    تداعي.... حسي كه مارابه گذشته ميبرد ..به چيزهايي كه درذهن ما نقش بسته...همين روزهارا در سال 57 بياد مياورم ودر ذهنم تداعي ميشود.. وچه بسا به مداومت بيانجامد يادتان هست اين مصرع خطاب به شهدا؟....... باياد خاطرات شما زنده مانده ايم!! همين تداعيهاست كه بايد براي نسلهاي آينده از الان رويش كارشود...التماس دعا

    و با خود ميگويم دربهار آزادي جاي شهدا خالي

    سلام

    ممنونم از حضورتان

    اين سخنان هميشه زيبا و دلنشين هستن

    يا حق

    دهه فجر و ايام سالگرد پيروزي انقلاب در تقويم هاي سالنما و روزنگار براي ملت حرکت آفرين ايران فقط مناسبتي تقويمي و تاريخي نيست بلکه فرهنگ و ديدگاهي که در آن تجديد عهد و ميثاق نيروهاي انقلاب براي افزايش شتاب هر ساله انقلاب نهفته است.

    طبل رسوايي منحرفان و بدخواهان با پيروزي انقلاب اسلامي بر سر بازارها نواخته و چهره دروغين مصلحت انديشان عافيت طلبان و سازشکاران فرصت طلبان در مقابل اراده ملتي به پا خواسته آشکار شده است و اين خميني کبير بود که غرور دنياي جهنمي استکبار به سرکردگي آمريکا و اقتدار پوشالي اش را در ايران شکست.

    امروز ماموريت بزرگ انقلاب اسلامي همچنان تاکيد بر معنويت و تکيه بر ارزش هاي انقلاب اسلامي، انديشه هاي امام راحل و رهنمودهاي حکيمانه رهبري است و اگر ارزش هاي انقلاب را از دست بدهيم بي ترديد استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را از دست خواهيم داد.

     <      1   2   3