سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز : جمعه 103 فروردین 10 ، 2:48 صبح
اگر شیطانها برگرد دلهای فرزندان آدم نمی چرخیدند، آنها به ملکوت نظر می کردند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
حمایت 211 نماینده از احمدی نژاد
 
اسماعیلی:حمایت 211نماینده از احمدی‌نژاد در راستای بیانیه فراکسیون‌اصولگرایان بود
ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس با اشاره به امضای 211 نماینده مجلس در حمایت از کاندیداتوری احمدی نژاد، اظهار داشت: پس از بررسی‌های فراوان صورت گرفته در میان کاندیداهای موجود در عرصه انتخابات 211 نفر از نمایندگان مجلس که شامل اکثر اعضای فراکسیون اصولگرایان به همراه تعدادی نماینده مستقل است با امضای بیانیه‌ای رسما از کاندیداتوری آقای محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دهم حمایت و آن را رسما اعلام کردند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی 211 نفر از نمایندگان عالمانه و آگاهانه این بیانیه را امضاء کرده‌اند در عین حال خاطرنشان کرد که صدور این بیانیه در راستای بیانیه فراکسیون اصولگرایان در حمایت قاطع از کاندیداتوری احمدی نژاد بوده است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه شمار زیادی از نمایندگان با مراجعه به ما برای امضای این نامه تاکید داشتند، گفت: این بیانیه پس از بررسی‌های دقیق کارشناسی تنظیم و سپس در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا از سوی آنان امضا شود.
وی هم چنین گفت که امضای 211 نماینده این بیانیه محفوظ است و در موقع لزوم در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
گفتنی است فراکسیون‌های انقلاب اسلامی و زنان و نیز مجمع نمایندگان روحانی پیش از این از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات آتی حمایت کرده بودند.





کلمات کلیدی : سرافرازان، احمدی نژاد، انتخاب دهم